Vanliga Frågor
Leverans
Retur & Ångerrätt
Presentkort
Populära frågor
Populära Frågor
Hur fungerar det?
För att skapa din personliga tavla, börjar du med att välja ett av våra motiv. Därefter kan du anpassa din tavla genom att välja olika stilar och bakgrundsfärger. Det sista och viktigaste steget är att fylla i dina egna uppgifter för att göra tavlan helt unik för dig.
Hur är kvalitén?
Våra posters trycks på papper av hög kvalitet med en vikt på 210 g/m2, vilket ger en hållbar och elegant finish. Alla posters produceras i Sverige
Ingår det ram?
Ramen ingår inte, men du kan lägga till en mot en extra kostnad när du gör din beställning.
Vilka betalsätt erbjuder ni?
Vi erbjuder flera betalningsalternativ för att göra ditt köp enkelt och bekvämt. Du kan betala med Klarna, kredit- och bankkort.
Samarbeten
Vad roligt att du vill samarbeta med oss! Skicka ett mail till info@jaktochfisketavla.se så hör vi av oss för att diskutera vidare.
Leverans
Frakt
Vi erbjuder gratis frakt inom Sverige och samarbetar med de största fraktbolagen för att säkerställa snabb leverans.

Erbjuder ni frakt till utlandet?
Vi erbjuder frakt till ett urval av länder. Fraktkostnaden varierar beroende på destination och vikt på din beställning. Du kan enkelt se det exakta fraktpriset genom att lägga till dina produkter i varukorgen och gå vidare till kassan. Där visas det totala fraktpriset innan du slutför ditt köp.

I dagsläget skickar vi beställningar till Sverige, Norge, Danmark, Finland


Hur spårar jag min order?
Så fort din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med en spårbar länk. Klicka på länken för att följa ditt paket hela vägen fram till dig.

Leveranstid
 Vanligtvis levereras din beställning inom 3-7 arbetsdagar. Du får en bekräftelse via e-post när din beställning är på väg.
Retur & Ångerrätt
Kan jag returnera min beställning?
 Tyvärr kan vi inte acceptera returer eftersom alla våra posters är personligt anpassade. Däremot har du möjlighet att avboka din beställning fram till dess att vi påbörjat tillverkningen. 

Var därför extra noga med att du har skrivit in rätt uppgifter innan du slutför din beställning!
Vad har jag för ångerrätt?
Eftersom vi säljer personligt anpassade produkter gäller ingen ångerrätt enligt distansavtalslagen. Alla våra produkter är personligt anpassade baserat på dina specifikationer (t.ex. datum, vikt, längd och plats), kan de inte säljas vidare eller återlämnas om de inte är defekta. 
Vad gör jag om min vara är skadad?
Om din vara skulle vara skadad, vänligen kontakta oss på info@jaktochfisketavla.se inom en vecka från leveransdatumet. Bifoga bilder på både produkten och emballaget, så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt.
Hur skickar jag en vara i retur?
Vänligen kontakta oss omgående via e-post på info@jaktochfisketavla.se. Eventuella returfraktkostnader är kundens ansvar om inte annat anges.
Presentkort
Erbjuder ni presentkort?
Ja, vi erbjuder digitala presentkort som är den perfekta gåvan! Presentkortet skickas till din eller mottagarens e-postadress efter köp. Det är enkelt, smidigt och en uppskattad present för alla tillfällen.
Hur använder jag ett presentkort?
För att använda presentkortet anger du koden i kassan innan du betalar. Värdet på presentkortet dras då av från det totala priset. Om det återstår ett belopp på presentkortet kan det användas vid ett senare tillfälle.
Hur länge är presentkortet giltigt?
Presentkortet är giltigt i 1 år från inköpsdatum. Se till att använda det innan giltighetstiden löper ut!
Behöver du mer hjälp?

Kontakta oss via formuläret så återkommer vi så snart som möjligt!